کیا نشتی کیسه آب داشتن میشه از تجربیاتتون بگید لطفا

۵ پاسخ

من داشتم کامل استراحت بودم
همش حالت دراز کشیده
توالت با زمان کوتاه و فرنگی
آب و میوه های آب دار زیاد می‌خوردم سوپ آبمیوه اینا

چطوریه یعنی؟
به طور مداوم هست یا نه؟
من هرچندروز یکبار متوجه میشم یه چی ازم میاد ولی فکر میکردم بی اختیاری ادرار گرفتم‌متوجه نشدم😐

اخرسرم گف بچه داره میفته ب خشکیبستریم کردن ک کیسه ابو پر کنن گفتن باید زایمان کنی تو 32هفته

منم داشتم هی مدام مدام سرم فایده نمداش

من سر بچه دومم داشتم بی اختیار آب ازم میومد

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری