روروئک جدیدا دکترا منسوخ کردن
روروئک خیلی خوبه.من خریدم
عزیزم روروئک به ستون فقرات و پاهای بچه فشارمیاره و استفاده ازش درست نیست.
کریر قطعا روروئک دکترها میگن اختلال حرکت میاره
کریر زود ازکار میافته بدرد نخوره
روروئک هم میگن بچه رو نذارین توش
به نظر هیچ کدومش مفید نیس من جفتشم نمیخرم
روروئک خوبه مدلای جدیدش حالت واکر هم داره بچه می ایسته و دستگیره هاشو میگیره. من کریر و کالاسکه نگرفتم
منک گرفتم
کریر به درد نمیخوره ولی روروئک از۵-۶ماه میشه بچه گذاشت داخلش کمک میکنه به راه رفتنش وسرگرم میشه خیلی
اول بارداری کریر بع درد میخوره
هر موقع بچت چند ماهه شد روروعک البته بستگی به بچه داره بعضی از بچه ها اصلا نمیرن تو روروعک
کریر ب کارمن نیومد زیاد چون ما زیاد بیرون نمیرفتیم ولی روروئک ب شدت کاربردی بود بچه باهاش سرگرم بود
من هیچکدومو نمیگیرم
کریر بنظرم تا وقتی سه ماه هستن بکار میلد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.