سلام دوستان بچم سینمونمیگیره چیکار کنم 😓😓

۴ پاسخ

از داروخانه رابط سینه بگیر پسر منم همینجوری بود تا شب شیر نخورد تا وقتی رابط گذاشتم

ی کم سر سینتو شیرین کن بده دهنش

سلام عزيزم شير خشك دادي بهش اگ سينت نميگيره ممكنه نوك سينت يا كوچيكه شايد با شير دوش دستي بكش تا نوكش بياد بيرون تحريك كن اگ بازم نگرفت خب ي كوچولو ب نوك سينت اب قند بزن ميگيره تازه سه روزشه عزيزم

لعنتییی منممم

سوال های مرتبط

مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی