فدات شم. فقط شیشه نده اصلن ،که دیگه سینه رو نمیگیره شده قطره ای هم شیر خودتو بده
عزیزم مال ماهم همینجوری بود مقاومت کن هر چی بمکه بنفعه جفتتونههم اون فکس راه می افته و هم شیر خودت
مال من تا سه روز قطره ای می اومد از روز سوم خوب شد زیاد شد
نی نی منم الان ۱۱ روزش هست اصلا سینه هامرو نگرفت الان شیر میدوشم با شیشه شیر بهش میدم😢
خوب هنوز خیلی کوچولوعههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.