۶ پاسخ

چرا پیش طبیب خونگی نمیبری

اولین باره می‌شنوم یه فوبیا به فوبیاهام افزودی 😭

برای منم‌ یکی ک بلد باشه باید بده بالا

سلام .. سمت ما ک کار بلد هستن میبری کام رو میدن بالا اما سمت شما اگر نیس ببری دکتر اطفال با انگشت میدن بالا کاری نداره نگرانم نباش فقط زود ببر ک شیرتو نمیتونه بخوره شیرت کم میشه من خودم اینطوری شد دخترم مامانجونم داد بالا

باید بدی بالا ولی آدم کار بلد باید باشه

علائمش چیه از کجا فهمیدی

سوال های مرتبط