۱۰ پاسخ

منم دقیقا عین توام نی نی پسره؟

بکش کنار خونتو دید میزنم😁👀

خوبه عزیزم واسه من کوچیکتره پایین نیستش نگران نباش

و منی ک شکم ندارم هر کی میبینه مبگه پنج ماهته😂

به سایز شکم حساس نشو ،،من انگار دوقلوه ولی یک قله 🤪🤪وزنشم عادیه

حالا شکم من🤣

تصویر

پایین نیست من که از ۳۶ هفته کلا اومده پایین زیر سینم خالی شده

پایین نیست

خوبه عزیزم
اصلا پایین نیست

عالی انشاءالله به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان Pendar☁️ مامان Pendar☁️ ۱۴ ماهگی