من یبار ده روز دادم فایده نداشت،الان گرفتم دوباره از فردا بدم خدا کنه جواب بده خیلی خسته شدم ازاین بی اشتهایی پسرم
نمیدونم فرق دارن یا ن ولی من زینکو ویت بی میدم والا قبلا اشتهاش بهتر از این بود
من از ۳ ماهگی زیتو کید دادم،دخترم کلا کم شیر میخورد،الان خدارو شکر بهتره،اما فک نکن معجزه میکنه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.