۳ پاسخ

من یبار ده روز دادم فایده نداشت،الان گرفتم دوباره از فردا بدم خدا کنه جواب بده خیلی خسته شدم ازاین بی اشتهایی پسرم

نمیدونم فرق دارن یا ن ولی من زینکو ویت بی میدم والا قبلا اشتهاش بهتر از این بود

من از ۳ ماهگی زیتو کید دادم،دخترم کلا کم شیر میخورد،الان خدارو شکر بهتره،اما فک‌ نکن معجزه میکنه ها

سوال های مرتبط