۸ پاسخ

مدارا و صبوری گلم اگرم جلوی دیگران اینکارو میکنه اونجا رو ترک کن و برو خونه خودت که هردو به. آرامش برسید

من همیشه بچه ام لج میگیره به این نتیجه رسیدم که اگه دعواش کنم بدتر میکنه آروم باهاش صحبت میکنم بغلش میکنم اسباب بازی که دوست داره بهش میدم یا خوراکی که دوست داشته باشه دختر من ی مدت اینجوری بود یعنی داشتم روانی میشدم هرچی بهش میدادم راضی نمیشد دعواش میکردم داد میزدم ولی الان آروم صحبت می‌کنم‌هرچقدر اون داد میزنه من خودمو کنترل میکنم

سعی میکنم هیجانرم ترجیح میدم خونه بپوسم🤦🏻‍♀️جزخونه مامانمومادرشوهرم ک اونجامیرم دس بش نمیزنم ن میگم بخور ن میگم نخور ن برو ن بیاهمچی باخودشونه میبرنش دسشویی غذامیدن بش هرسازی میزنه براش میرقصن ازعهده من دیگ خارجه🙂

منم روانم رو دارم از دست میدم 😭💔

خب یچیز طبیعیه پسر من کلا لجه از نوزادی هم همینجوری بود

باید حواسشو پرت کنی

هیچی دهنتو ببندی و بگی چشم😑😑😑😑تازگیا یاد گرفته ب من میگه صحبت نکن نیم وجبی

من که رسماً حل شدم

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی