کسی رو میشناسین تو ۲۷ یا ۸ بچش بدنیا بیاد

۸ پاسخ

۳۰ هفته داشتیم الانم خداروشکر سالمه

خواهرم ۸ ماه بود به دنیا اومد یک کیلو بود وزنش الان ۱۹ سالشه🙂

دکتر ب من گف از هفته ۲۸ ب بعد بدنیا بیاد قدرت بقا داره

نه ولی خیلی کوچولو وضعیف بودمنم الان خیلی استرس ماه هشتممو دارم که خدایی نکرده به خاطرطول سرویکسم اتفاقی نیفته

اره من جاریم بچش 28هفته به دنیااومدیه هفته تودستگاه گذاشتنش دیگه اوردنش بیرون الان دوسالشه

یکی رو میشناسم خیلی سخت بود ولی بچه ش زنده‌ موند
بچش اندازه کف دست بود
الان کلاس پنجمه

چرا الان؟

نه بچه از هفته 32 به بعد امکان اومدنش هست

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی