۴ پاسخ

بیشتر به ارث‌ مادر ربط داره فک کنم

من دوتابارداری هام8ماه زایمان کردم بچه هامم سالم دستگاه هم نرفتن

خاله خودم ۳تا بچه هاش ۷ماهه بدنیا اومدن

اره بابا خیلیا ۷ماه دنیا میان و ماشالله خیلیم خوب بزرگ میشن

سوال های مرتبط