سلول های ریه تو ماه هفتم تشکیل میشه باز تو ماه هشتم بعضی ها از بین میره و دوباره شروع به تکامل میکنه و به خاطر همین تو ماه هشتم احتمال داره نمونه
البته این چیزی که تو مبحث ریه تو کتابامون گفتن هیلی دقیق اطلاع نداره
قدیما اعتقاد داشتن بچه ها یا هفت ماهن یا نه ماه واسه همین اونی ک هشت ماه میومد و میمرد میگفتن نه ماهه بوده ک زود اومده نمونده
خرافاته بهش توجه نکن بچه هرچی بیشتر بمونه رشدش بهتره مگ میشه بچه ۲۸ هفته بمونه ۳۲ نمونه؟؟
ولی دکتر من گفت از ۳۲ هفتگی بچه میمونه نگران نباشید
یکی از دوستان ما دو قلو باردار بود ۳۴یا۳۵ هفته کیسه آبش پاره شد بچه ها رفتن دستگاه بعد یکماهی مرخص شدن خداروشکر خوبن
اخرین بار تو چت جیپیتی ک زدم گفت الکیه
یه باور قدیمیه مثل وقتی ک میگن سر دل میسوزه چون موهای بچه داره رشد میکنه .
درواقع هرچی هفته بچه بالاتر باشه بهتره
به ماه نیست به هفته هست
اره دقیقا همینجور
احتمالا موندن هردوهست ولی اونکه هفت ماه احتمالش بیشتر
ذهنتو درگیر اینجور چیزا نکن
منم مشکل کم شدن مایع امنیوتیک دارم الان تو ماه هشتمم فقط برام دعا کنید بچم بمونه تا ۳۶ یا ۳۷ هفته
منم شنیدم ولی فکر نکنم حقیقت داشته باشه چون بالاخره هشت ماهه رسیده تر از هفت ماهه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.