تا روز اخر ۴۱ هفته وایستاد 😂😂😂
ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی .من فقط دوساعت اخر دیگه دردام شدید شد که بعدش بچه بدنیا اومد
پسر من ۳۹هفته و۶روز بدنیا اومد
درد نداشتم رفتم معاینه ۱ونیم سانت باز بود وبستری شدم تو ۴.۵ساعت بدنیا اومد
پسر من توی ۳۸ هفته به دنیا اومد
من پسر اولم تا 42هفته نیومد اخرم رفتم سز
آره من ۳۵هفته بدنیا اومد پسرم ولی دخترا نسبت به پسرا اکثرا جاشون سفت تره چون دخترم سر تاریخ با تحریک بدنیا اومد اونم به سختی با اینکه زایمان دومم بود
دختر من تو همون تاریخی که گفتن بدنیا اومد
ربطی نداره فکر کنم من دوستام پسر داشتن خیلی دیر زاییدن
پسر من ۴۱ هفته بزور دنیا اومد 😂
دوستای من تو گهواره قبل ۳۹ هفته زاییدن
منی ک دختر دارم هنوز نزاییدم
ن عزیزم من پسرم ۳۶ هفته و چند روز به دنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.