خانما دویدن خوبه برا باز شدن دهانه رحم ؟؟

۸ پاسخ

من سه روز آخری همراه با پیاده روی یه ذره هم میدوییدم

اصن میتونی بدویی مگه؟😂ندو خطرناکه

مگه با اون شکم و وزن میشه دوید 🤔😂

ن عزیزم راه رفتن یا پیاده روی عالیه

فک نکنم آدم بتونه بدوعه یکم یدویی نفس آدم بند میاد دختر

پله رفتن خوبه

اگ میخای همونجا بزایی بدو بدو کن😂😂

راه رفتن خوبع

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان دریا🌊🩷 مامان دریا🌊🩷 ۲ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی