۱۰ پاسخ

من دادم فقط ی عدد خرما تو فرنیش

منم میخوام دوباره شروع کنم
فردا میخوام تو فرنیش پودر بادوم بریزم

خرما را ۸ ماه به بالا باید داد

من از دیروز دارم با حریره بادوم میدم بهش امروزم با جوپرک و سیب دادم خیلی دپست داشت ایشالا که حساسیت نداره

عزیزم من با آرد برنجی که خودم درست کردم میپزم.آرد برنج و با آب میذارم یه کم که سفت شد خرمارو که از قبل پوستشو هستشو گرفتم میندازم قشنگ هم میزنم که پوره یک دست بشه

من دادم
الانم باز ارد برنح و بادوم آسیاب شده و خرما بهش میدم خیلی دوس داره یه پیاله پر میخوره ماشاالله

من دادم به پسرم تست حساسیت گرفتم خداروشکر حساسیت نداشت و خیلی دوس داره

تست بگیر ولی معمولا اوکیه

من همیشه با خرما میدم مشکلی نداشته

من دادم چیزی نشد
شماهم حتما ۳روز تست کن.

سوال های مرتبط

مامان طاها و پسته مامان طاها و پسته هفته نوزدهم بارداری