۱۷ شهریور مشهد کی زایمان داشته؟❌❌

۷ پاسخ

منکه زایمان اولم اونجا بودم تخت خالی نداشتن تا کی روی صندلی نشستم تا خالی بشه. بعدشم رفتار پرستارا اصلا با یه عده خوب نبود یکسره رو سر بنده خدا ها داد میزدن یا حتی یادم میاد برای اینکه طرف ساکت کنن محکم روی رون پاش میزد

من عمل کیست رحم داشتم اونجا
هم رسیدگیش خوب بود هم پرستاراش کار درست و خوب بودن

من همکارم اونجا زایمان کرد خیلی راضی بود،خودمم اونجاکورتاژ شدم خوب بود رسیدگی هاش

منم همونجا میخام برم ولی نمیدونم چجوریه

چرا.

من میخام سزارین کنم ولی چیزی از بیمارستان ۱۷ شهریور نمیدونم

سوال منم هست ، لطفا اگه کسی تجربه ای داره بگه

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد