کیا بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد زایمان میکنه

۳ پاسخ

منم احتمالا یک ماه و نیم دیگه برم اونجا. برای سزارین.

تاحالا بیمارستان نرفتم 😫😫

من میخوام برم اونجاه اولین بچمه هیچی بلد نیستم نمیدونم چی به چیه

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد