۴ پاسخ

یعنی افتضاح ترین حالت ممکن آدم میگیره من که خیلی داغون شدم به نظرم خیلی بعدش آدم اذیت میشه من که اینطوری بودم

درد نداره فقط بعدش لکه بینی میگیری ودرد خفیف پریودی ولی اگه شکمت اب بیاره خیلی اذیت میشی

نه نترس بیهوشیه

سلام نیم ساعت
ن بیهوش هستی

ولی اگه تخمک زیاد داشته باشی یکم درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری