بچه ها این فرم سر خربز ایه؟؟؟ه

تصویر
۶ پاسخ

خوبه ولی بیشتر سعی کن سرشو جای صاف بزاری که کاملا گرد بشه.گاهی وقتا رو پهلو هم بخوابونش.از 4,5ماهگی به بعد از بالشت فرمدهی استفاده کنی بهتره

سر دختر منم همین شکلیه
تا حالا ده بار معاینه شده هیچ دکتری نگفته ایراد داره.

ن خوبه که

نه خوبه

برا پسر منم اینجوریه...مگه اشکالی داره؟

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی
مامان آرن کوچولوم🧿🫀 مامان آرن کوچولوم🧿🫀 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی