خوبه ولی بیشتر سعی کن سرشو جای صاف بزاری که کاملا گرد بشه.گاهی وقتا رو پهلو هم بخوابونش.از 4,5ماهگی به بعد از بالشت فرمدهی استفاده کنی بهتره
سر دختر منم همین شکلیه
تا حالا ده بار معاینه شده هیچ دکتری نگفته ایراد داره.
ن خوبه که
نه خوبه
برا پسر منم اینجوریه...مگه اشکالی داره؟
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.