۱۰ پاسخ

ماما به من گفتن ازهفته ۳۸ به بعد

من...

گلم من چند روز پیش پرسیدم گفتن ک باعث میشه بچه مدفوع کنه حالا نمیدونم

من اصن دکتر چیزی نگفته بم استفاه کنم

من زنداییم ماما هست برای من از 37 هفته گفت بزارم

به من گفت از 37 هفته

من
ولی نمیزارم

به من گفت از۳۷ هفته شروع کنم
من از امشب شروع کردم

عجیبه

یکم زود نیست؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان ارسام و السا❤️ مامان ارسام و السا❤️ ۵ ماهگی