۹ پاسخ

اره خالم بعد زایمان همینطوری بود چون بچه داری یکم سخت کم کم خوب شد توهم سعی کن حال خودتو عوض کنی

منم اینجوری شدم

منم تا یه ماه بعد زایمان گریه میکردم واسه هر چیزی بخصوص که پسرم سینم و نخورد و کلا شیر خشکی شد واسه اون زیاد گریه میکردم

اره منم همش گریه میکردم سر زایمان اولم کاملا هم طبیعیه به خودت سخت نگیر بخاطر بهم ریختگی هورمون هاست

آره.

فقط کافیه حرفی یا چیزی بشه سریع گریه میکنم . من کلا حالاحالاها گریه نمیکنم اصلا اما الان خیلی رو مخه

بعضی وقتا

یک ماه اول اره بخصوص وقتی به بچم نگاه میکردم
البته الان شوهرم یا خانوادم جرات ندارن بهم چیزی بگن تا میگن گریم میگیره خخخ

اره اولا اینطور بدوم اونم ب خاطر لگن دخترم

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی