خانما بنظرتون طبیعیه من درد انچنانی ندارم؟

۸ پاسخ

خواهر من بنظرم از خوابت گذشته 😂😂
برو خدا رو شکر کن که درد نداری

درد چی؟؟

بدن هرکسی متفاوته عزیزم، راستی حال جاریت خوبه بچش سالمه؟

خودت رو چش نکن 😅

اره گلم الان زوده

خداروشکر کن بعد تو این هفته ها راحت تره

😐سه ماهه دوم معمولا کسی درد نداره

درد چی باید داشته باشی؟

سوال های مرتبط