دانشجو اینا نداره همشون دکتر و ماما هستن ، فضاش نسبتا تمیزه ، درکل جای خوبیه اما اگه میخوای بیمارستان دولتی بری یه سر به بیمارستان کاشانی هم بزن تو خزانه هستش من زایمانم طبیعیه میخوام برم اونجا ، خیلی اونجام خوبه دانشجو ندارن
یکی از آشناهامون کرده خیلی راضی بود میگفت با خصوصی مو نمیزنه انقدر خوب میرسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.