۲ پاسخ

دانشجو اینا نداره همشون دکتر و ماما هستن ، فضاش نسبتا تمیزه ، درکل جای خوبیه اما اگه میخوای بیمارستان دولتی بری یه سر به بیمارستان کاشانی هم بزن تو خزانه هستش من زایمانم طبیعیه می‌خوام برم اونجا ، خیلی اونجام خوبه دانشجو ندارن

یکی از آشناهامون کرده خیلی راضی بود میگفت با خصوصی مو نمیزنه انقدر خوب میرسن

سوال های مرتبط