۴ پاسخ

منم از اول بارداریم پا راستم میگیره شبا

یکم استراحت کن و بخواب ببین بهتر میشه یا تکرار میشه. اگه دردش قابل تحمله و با استراحت بهتر میشه طبیعیه بعضی وقت ها پیش میاد

فکر کنم ماهت داره عوض میشه از اونه

خودتو گرم کن ببین بهتر میشی

سوال های مرتبط