۱ پاسخ

منم درد داشتم دکترم گفت شیافت پروژسترون بذار و استراحت کن اگه بهتر نشدی برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی