۷ پاسخ

منکه نان میدم کمکی به دخترم ولی تغییری نکرده 😕

نان .
بچه من اضافه وزن هم گرفته باهاش😐

نان اوپتی پرو

نان وزن دهیش ازهمه شیرخشکادیگه بیشتره

دکتر به من سوپرامیل و آپتامیل رو پیشنهاد داد که هنوزم نگرفتم امتحان کنم
کنار شیر خودم میخوام بدم

اپتامیل

نان خووبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی