این شیرخشک مخصوص کدوم بچه هاس

تصویر
۴ پاسخ

من نان اوپتی میدم ولی سنگینه یبوست میاره روزی چند بار اپتامیل پرونوترا میدم ک شکمش کار کنه

والا من همین رو میدم به بچم سبکه و بهش میسازه

اپتامیل پرونتراست دیگه برای همه ی یچه ها خوبه اگر اسهال نباشه

فک کنم برای جلوگیری از یوبوست باشه

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی
مامان سحر مامان سحر ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی