۹ پاسخ

من پسرم تبش رو ۴۰ هم رفت دوشب تا صبح دستمال نم کردم رو بدنش دوساعت استا دادم دوساعت بعد بروفن خداروشکر خوب شد

عزیزم بروفن بده یک ساعته تبش میاد پایین کلا قطع میشه.

نگران نباشید انشاله زودتر میاد پایین
الانم بهتون شیاف میدن همین

شربت برا این تب کارساز نیست شیاف بزن

دختر منم سر واکسن ۶ماهگی نبش تا ۳۹و۳رقت بردم بیمارستان شیاف زدن براش فقط
ک البته با همون شیاف بهتر شد

نگران نباش انشاءالله چیزی نیست خوب میشه
کار خوبی کردی بردی دکتر
کاش قبلشم بروفن داده بودی

چیشد عزیزم تب از چی بود ؟؟

انشالله ک زودتر پایین میاد عزیزم

کاش بهش چیزی داده باشی و راهی شده باشی با آب ولرم دستت نم دار کن بکش پیش نافش تا برسی
چیزی نیست ان شالله

سوال های مرتبط