من هر ۱۲ ساعت3سی سی
سفلکسیم. بود عزیزم. بشدت هم. بد مزه. بود. کلا یک. سی سی. میدادم. من ب پسرم نمیخورد بالا میاورد. یکی دوبارم بیشتر بهش ندادم
از دکتر داروخانه بپرس
من آزیترومایسین شنیدم اینجوری میدن
دکتر به. پسر من داد. گفت وعده اول 5سیسی. بعد هر 24ساعت 2سیسی
بد تایپ شده میگم چند سی سی بدم سفیکسیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.