۶ پاسخ

من هر ۱۲ ساعت3سی سی

سفلکسیم. بود عزیزم. بشدت هم. بد مزه. بود. کلا یک. سی سی. میدادم. من ب پسرم نمیخورد بالا میاورد. یکی دوبارم بیشتر بهش ندادم

از دکتر داروخانه بپرس

من آزیترومایسین شنیدم اینجوری میدن

دکتر به. پسر من داد. گفت وعده اول 5سیسی. بعد هر 24ساعت 2سیسی

بد تایپ شده میگم چند سی سی بدم سفیکسیم

سوال های مرتبط

مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی