خانوما بچم سرما خورده چی بدم بهش خوب بشه یک ماهشه

۲ پاسخ

هیچی نمیشه داد فقط قطره بینی مدام بریز،شیردهی زیاد

چون بچه نوازده عزیزم بهتره از دکتر بپرسی که دز مناسب سنش دارو بده بهت

سوال های مرتبط