روز ششم آی یو آی و بدون علائم

۴ پاسخ

عزیزم بهش فک نکن استرست زیاد میشه
بعد من باردار بودم دوماهم بود همشم میگفتم الان پریود میشم
چون ماه قبلش پریود شدم
هیچچچ علائمی هم نداشتم

زوده هنوز تا ده روزی طول میکشه علاعم بیاد

فولی چندداشتی؟

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط