منم هیچ علائمی ندارم البته روزم پایینه روز پنجمم
من ازروزدهم ای یو ای تا۱۳تست هام کلن هاله داشت
امروز روز ۱۵
ای یو ای نمیدونم امشب بزنم یا فردا صبح بزنم
سلام منم روز 14ای یو آی هستم درد پریود دارم ترشح هم دارم
با آی یو آی هم میشه تعیین جنسیت کرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.