من روز ششمم منم علائم ندارم🥲
من روز ششم یکم گرفتگی شکم سمت چپ دارم
۴ روز دیگه صبر کن بعد تست بزن انشالله که مثبته
منم روز ۱۱ ام علائم ندارم
من باردار بودم اصلا علاعم نداشتم تازه دو روز علاعم اومده سراغم
مگه حتما باید علائم داشته باشی من از اول بارداری علائم ای نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.