روز ۱۰ آی یو آی و بدون علائم😄😶

۶ پاسخ

من روز ششمم منم علائم ندارم🥲

من روز ششم یکم گرفتگی شکم سمت چپ دارم

۴ روز دیگه صبر کن بعد تست بزن انشالله که مثبته

منم روز ۱۱ ام علائم ندارم

من باردار بودم اصلا علاعم نداشتم تازه دو روز علاعم اومده سراغم

مگه حتما باید علائم داشته باشی من از اول بارداری علائم ای نداشتم

سوال های مرتبط

دختر عرب🥰 دختر عرب🥰 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری