واسه سکسه نوزاد چیکار میکنین؟؟؟

۷ پاسخ

سکسه نشان رفلاکس و برگشت شیر ب حلقه بد شیر اروق گیری و ۱۰ دقیقع ایستاده نگهش دارین تا معدش اوکی شعه و یا ک بزرگ تر میشه این برگشت شیر شدتت نگیره و تبدیل ب رفلاکس شدید نشعه در همه نوازادن هست باید مراقبتکرد

سكسكه يعنى شيرى كه خورده داره هضم ميشه

سکسکه میگن خوبه ک جای نگرانی نداره

دختر منم زیاد سکسکه میکنه
از دکتر پرسیدم، گفت طبیعیه

اسم پسرتا چی گذاشتی

شیر بده اروغشو بگیر

میگن اونجوری معدش وا میشه هیچی پسرم منم خیلی سکسکه میکرد تا بردمش دکتر گفتن عادیه معدش وا میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱۱ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۳ ماهگی
مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان دِنیز🧿❤️ مامان دِنیز🧿❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۲ ماهگی