مامانا شما واسه کولیک نوزاد چیکار میکنین

۶ پاسخ

کامی کالم

بایو لاکت میدم چندان تاثیری نداره. فقط مدارا تا زمانش بگذره

من گریپ میکسچر و کولیک ایز میدادم اما گریپ شنیدم میگن جوش شیرین داره خوب نیست دیگه فقط کولیک ایز میدم باهاش راحت بادمعده خالی میکنه

من یکم نبات داغ دادم بهش بهتر شد

زیر یک ماه چند قطره دادی

کولیکیز

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی