کامی کالم
بایو لاکت میدم چندان تاثیری نداره. فقط مدارا تا زمانش بگذره
من گریپ میکسچر و کولیک ایز میدادم اما گریپ شنیدم میگن جوش شیرین داره خوب نیست دیگه فقط کولیک ایز میدم باهاش راحت بادمعده خالی میکنه
من یکم نبات داغ دادم بهش بهتر شد
زیر یک ماه چند قطره دادی
کولیکیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.