۱۱ پاسخ

اینا ایرانی هست دکتر من خارجی مینویسه من پرگمام گرفتم برای دوماه یه تومن

من مولتی ویتامین پرگمام میخورم اینو‌ بهداشت میده ولی گذاشتم بعد زایمان
پرگمام یه تومن هست

من اکتی ناتل میخورم

مال من مولتی ویتامین خارجی اکتی ناتال هست

از بهداشت بگیریم استفاده کنیم خوبه یا بیرون خارجیشو بگیریم؟

به نظرم هرکی مطابق نیازش شاید دارو بدن . من تا هفته ۱۸ فقط د۳ داشتم و فولیک اسید . فولیک اسید بهم نمیساخت ، عوض کرده بود ، کوآلی فول داده بود . از اون هفته به بعد گفت فولیک اسید رو دیگه نخور . فقط د۳ و قرصای جدید داد . قرص ماهی (امگا ۳) فرو‌فورت ، کلسیم، مگنی ول (منیزیوم داره) ، پرگنا پرو . هر کدومم روزی یکی. بعد دکترم رو عوض کردم . گفت پرگنا پرو چاق میکنه نخور وزنت میبره بالا ، هفته ای یکی . به جای کلسیم هم شیر و موز بخور قرصشو نخور . ب۱ سیصد بهم داد .

بچها من مولتی ویتامینم رو قط کردم
ولی ویتامینای دیگمو میخورم
بنظرتون ایرادی داره؟

تو بهداشت میدن. ولی نگه داشتم برای تو شیردهیم. خودم از بیرون میگیرم چون وزن بچم یکم کمه خودمم کم خونم

بهداشت داده واسه من این طوریه ولی دکترم داده خارجیه

این ایرانیه خارجیش بهتره

نه
این مال بهداشته؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری