خانما ۲۵ بهمن میشم ۱۷ هفته میتونم برم سونو آنومالی یا نه

۴ پاسخ

۱۸ هفته برو دیگ چ عجله اییه
بزار بچه قشنگ بزرگ بشه همه چیزش معلوم باشه

۱۸ برو چون ممکنه کوچیکترم باشه

بزار ۱۸ هفته و سه روز بشی

۱۸به بعد

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌ونهم بارداری