۵ پاسخ

من خودم درست میکنم تو خونه

شکر که بده یه کوچولو نبات بندازین

منم میدم اتفاقا خیلی خوبه پر ویتامین هست

بادام و برنج اسیاب کن با شکر و شیر قاطی کن بده بهش

خب چرا خودت تو خونه درست نمیکنی...تازه باشه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری