۲ پاسخ

بله بادام جز موارد حساسیت زا هست و توی بچه هایی ک رفلاکس دارن تشدید میکنه ۳روز پشت سرهم بده اگه دیدی قرمزه خ ب بخاطر بادامه...صبر کن ۱ماه دیگه بهش بده ...نارگیل هم میتونی بدی بجاش با ۳روز تست حریره نارگیل درست کن

کره میزنی به حریره بادامش؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی