۳ پاسخ

اره با اب‌ بپزشون چون شیرخشک نمیشع حرارت بدی بعدک قوام اومد گاز خاموش کن با شیر خشک رقیقش کن

اول با آب و آرد برنج بپز وقتی غلیظ شد و از شعله برداشتی شیرخشک آماده شده رو اضافه کن
شیرخشک نباید روی شعبه و حرارت قرار بگیره

آره وقتی حریره سرد شد بهش شیر خشک اضافه کن

سوال های مرتبط