آش دوغ برای پسرم بده بدم!؟

۶ پاسخ

نه بده بخوره ولی من زیاد نمیدم خیلی کم میدم بهش

اگه ترش باشه رفلاکس میده
وگرنه خوبه ، نون بزن توش بده بخوره

من میدم میخوره از ۷ ماهگی

ن چرا بد باشه

نه خیلیم خوبه اتفاقا

یه تیکه نون بزن تو آش بده دستش بخوره

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان سید محمد مامان سید محمد ۱ سالگی
مامان جیگیلی خانم مامان جیگیلی خانم ۱ سالگی