من همه جنینام توهمون رویان b و bc بودن،همونام بلاستم شدن
و گرفت، گرید تنها عامل بارداری نیست،چیزای دیگم مهمه.
3 تا انتقال دادم 3تاش گرفت اما یکیش 10 هفته متوقف شد، 2تاش برام موند خداروشکر
من ۲ تا A داشتم
۱۰ تا AB
۲ تا B
اگه خدا بخواد b هم میگیره من با ab سه روزه مثبت شدم
من جنین هام ab بودن خوبه
من ک اصلا جنین A هم نداشتم عزیزم همه جنین هام B هستن و چندتا c با همون جنبن گرید B هم مثبت شدم تازه بلایت هم نشدن سه روزه انتقال دادم
خودتو درگیر گرید جنین نکن فقط خدا بخواد میشه و بعد از نظر دکترم هزارتا عامل دگ دخیلن توی لانه گزینی ک علم به چندتاشون رسیده
منم جنینام خیلی عالی بودنA بودن
منم رویان بودم عزیزم جنین هام خیلی عالی بودن A شدن نه AA
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.