۷ پاسخ

من همه جنینام توهمون رویان b و bc بودن،همونام بلاستم شدن
و گرفت، گرید تنها عامل بارداری نیست،چیزای دیگم مهمه.
3 تا انتقال دادم 3تاش گرفت اما یکیش 10 هفته متوقف شد، 2تاش برام موند خداروشکر

من ۲ تا A داشتم
۱۰ تا AB
۲ تا B

اگه خدا بخواد b هم میگیره من با ab سه روزه مثبت شدم

من جنین هام ab بودن خوبه

من ک اصلا جنین A هم نداشتم عزیزم همه جنین هام B هستن و چندتا c با همون جنبن گرید B هم مثبت شدم تازه بلایت هم نشدن سه روزه انتقال دادم
خودتو درگیر گرید جنین نکن فقط خدا بخواد میشه و بعد از نظر دکترم هزارتا عامل دگ دخیلن توی لانه گزینی ک علم به چندتاشون رسیده

منم جنینام خیلی عالی بودنA بودن

منم رویان بودم عزیزم جنین هام خیلی عالی بودن A شدن نه AA

سوال های مرتبط

مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری