۵ پاسخ

پس گویا فقط من نیستم که خونه نشین شدم

از شاغل بودن به خانه داری تغییر شغل دادیم😅

هیچی دیگه سرکار نمیری من که دیگه نرفتم چون بچه مو باید میذاشتم پیش مادر بزرگ که ی خورده عقلش برسه دچار دوگانگی رفتار میشه دوس نداشتم

به نام خدا نمیرم دیگه فعلا🥲

فک میکنم بایدقید کارو دیگه بزنم با دوقلو 😑😑😑

سوال های مرتبط