آزمایش ژنتیکی جوابش اومده کسی می دونه دختره یا پسر

تصویر
۲۰ پاسخ

مبارک باشه پسره

اون بخشی که نوشته کروموزوم Y اگر نوشته شده باشه Detected یعنی جنسیت پسر هست و اگر نوشته باشه Not-detected یعنی جنسیت دختر هستش.

ی صفحه دیگه داره اونو بفرست تو این صفحه نیست

پسرهههه

من 29 بهمن دادم هنوز نیومده

چندم آزمایش داده بودی چقدر طول کشید تا جوابش اومد برای شما

حالا بالاخره دختره یا پسره هر کدوم چیزی نوشتن

گل پسرهههههه

پسرهههههه

فک کنم پسره نوشته کروموزوم y

جوابش همه خوب 😍

ن پسره دختر نیست

مبارکا باشه😍😍😍

گل پسرررر

پسره و سالم مبارکتون باشه 🥰🥰

واییییی💙💙💙💙👶👶👶👶

x ینی دختر
y ینی پسر

کاملش رو بزار اینجا ننوشته

کسی می دونه جنسیت چیه

تصویر

دختره

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان 🫧CeLiNe & TaNiN🫧 مامان 🫧CeLiNe & TaNiN🫧 هفته سی‌وسوم بارداری