کیا اسفندماه ازمایش NIPT دادن ؟؟
جوابش اومده؟

۵ پاسخ

من دادم ۱۶ اسفند ۲۶ جوابش اومد

من ۱۹ اسفند دادم ۲۹ اسفند جوابش اومد

من 6 اسفند دادم، 18 اسفند جوابش اومد

من هفته اول اسفند ازمایش داد هفته اخر اسفند هم جوابش اومد.. یه زنگ بزن بپرس

من آخر بهمن دادم آخر اسفند جوابش اومد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانا و هومان مامان هانا و هومان ۲ ماهگی