کسی اینجا آزمایش NIPT داده؟؟

۵ پاسخ

اخه به من گفتن چون دو قلو هست آزمایش بدی خطا زیاد داره
بعد اگر خدایی نکرده مشکلی باشه معلوم نیست ماله کدوم بچس

من دادم

چون دکتر شک داشت رو یکیشون انجام دادم خداروشکر اوکی بود و جنسیتم مشخص شد

اره من دادم

ب من گفتن نمیشه واسه ۲ قلویی انجام داد خطا میده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🫧CeLiNe & TaNiN🫧 مامان 🫧CeLiNe & TaNiN🫧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری