۶ پاسخ

وای من کارم فقط گریه بود چ کشیدم دوهفته تا جوابش بیاد فقط پول می‌خوان همین الان ب خاطر سنت هم ک بالاست ریسک میخوره اصلا نترس

برای من این دو صفحه همزمان اومدن باید کلا آزمایش انتی دو برگ باشه پیش دکتر نرفتی؟

آخه نوشتی غربالگری اول همه چی اکی بود،منظورت سونو هست؟ازمایشش ریسک داشتی!؟

ازمایش انتی چند بود ریکست؟

من ریسکم ۱ب۱۶۱ بود سلفری دادم جوابش خوب بود

نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری