۶ پاسخ

من سنو انومالی ندادم هنوز

من عزیزم هیچی سلفری دادم جوابش هنوز نیومده اما امروز رفتم غربالگری دکتر گفت همه چیش خوبه تا ۱ به هزار خطای ازمایشگاهی و دستگاه و این چیزاست

باید بری آزمایش آمنیوسنتز بدی تا بفهمی باید بری خرم‌آباد

نشون دکترت دادی؟

من غربالگری اول رفتم ولی دومی و نرفتم

برای منو اولیشو ریسک زد منتظر جواب دومیشم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری