خانوما
این جنین چند ماهس؟؟؟🤔🤔🤔

تصویر
۱۰ پاسخ

ای نهنه چقدر گوگولی و کامله ، من دلم داره ضعف میره جوجم و اینجوری ببینم، فقط ضربان قلبشو میبینم غش میکنم براش 🥲

ماشالا کلان تشکیل شده

میخوره برای بعد از سونو انومالی باشه یعنی تقریبا بیست هفته به بعد

دختر من تو ۱۷هفته اینطوری یود😍

دستش و ببین بای بای میکنه

به ۵ماه میخوره

۲۰ هفنه

ای خدا بگردمش من جوجه کوچولو ، فکر کنم ۱۱هفته باشه

چهار حدودا چون همه اندامش تشکیل شده

وای وای چه کامله ماشاالله ضعف رفتم دستاشووو 🥹🥹🥹🥹نمیدونم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری