۳ پاسخ

گضلم بچه منم همینه ,الان شش ساعته هیچی شیر نخورده

😕پسر منم پنج دیقه میخوره
اما سیر سیر میشه
ی اروغ بالا بلندی هم میزنه انگار ی لیتر شیر خورده🙂😁

احتمالا تو مرحله ی جهش رشدیه
شاید چندروز دیگه اوکی شه

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی