۱ پاسخ

از دیشب تا الان بچه به خودش پیچیده و گریه کرده . خودم بخیه هام داغونه هنوز خوب نشدن . حتی ی دونشون هم نیوفتاده‌. عفونتش همچنان باقیه. نمیتونم بشینم روشون. به بچه ایستاده شیر میدم تو این ۲۰ روز. ایستاده غذا میخورم. کلا داغونم

سوال های مرتبط

مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی